نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و بایرلورکوزن| تلاش سردار فایده نداشت پخش زنده بازی النصر و الاخدود در لیگ عربستان (۲۰ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی
سرخط خبرها

برگ برنده گرگانی‌ها مقابل شیمیدر|ترانزیشن ایده‌آل و گشایش در ضدحملات

  • کد خبر: ۱۰۴۳۱۷
  • ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
برگ برنده گرگانی‌ها مقابل شیمیدر|ترانزیشن ایده‌آل و گشایش در ضدحملات
تیم بسکتبال شهرداری گرگان از سد شیمیدر در اولین بازی مرحله نیمه نهایی گذشت.

علیرضا امیری|شهرآرانیوز، شیمیدر قم درحالی نتیجه نخستین دیدار سری نیمه‌نهایی را به شهرداری گرگان واگذار کرد که شروع و گسترش خوبی در میدان داشت. آن‌ها با اجرای بی‌نقص Ball movement پشت منطقه ۳ امتیازی شرایط اُپن‌شات‌های پشت قوس متعددی را برای یکدیگرایجاد می‌کردند، کار تیمی مطلوب، اعتماد بازیکنان به یکدیگر، مهارت‌های فردی بالا و حضور موثر بازیکنان شوت زن موجب شده بود شاهد چرخش توپ مناسب و شوت‌های ۳ امتیازی متعددی در شیمیدر باشیم. 

کارگردانی مظفری
یکی از عوامل پیروزی شهرداری گرگان را می‌توان مدیریت خوب رسول مظفری در زمین مسابقه دانست. مظفری مانند گاردراسی تمام عیار، هرزمان نیاز بود دریبلینگ خود را تا ثانیه آخر استمرار می‌بخشید و با نفوذ به سمت حلقه، شوت زنی مناسب داشت، یا توپ را در موقعیت‌های مناسب تحویل هم تیمی هایش می‌داد.
کوارتر یک مسابقه با عملکرد کم‌نوسان سینا واحدی هنگامی که شیمیدر آرایش دفاعی می‌گرفت، توام شد. شیمیدری‌ها که در منطقه Help side بسیار aggressive بودند با Help‌های خوبی که ایجاد می‌کردند و سعی بر دابل تیم کردن محمد جمشیدی و خروج کاپیتان شهرداری گرگان از چرخه بازی داشتند.

مرور رموز موفقیت گرگانی‌ها
در مقابل، اجرای ترانزیشن در کیفیتی ایده‌آل و متعاقب آن، ضدحملات برق‌آسای شهرداری‌چی‌ها، از دیگر عوامل موفقیت این تیم بود.
حضور موثر میثم میرزایی زیر سبد خودی با پلن مهار آلاده آمینو جواب داد و با اتکا به توفیق میثم در ریباند دفاعی، بهره‌گیری از سرعت رسول مظفری در ایجاد پیرنگ ضدحمله و سرانجام Finishing فوق‌العاده جمشیدی در ضدحملات، پروسه امتیازگیری گرگان تکمیل می‌شد.
جمشیدی با بازی‌خوانی بالا هنگام آرایش تهاجمی تیمی، بیشتر لحظات مسابقه در منطقه side line به سرعت خودش را از دیگر بازیکنان جدا می‌کرد و وارد فاز ضدحمله می‌شد.

حفظ توان در جنگ فرسایشی
بهره‌گیری شیمیدر از بازیکنان نیمکت نشین خود، شاخصه مهم دیگری در این تیم بود. به نظر مهران شاهین‌طبع قواعد بازی پلی‌آف (کلیت یک بازی در انشعاب ۳ تا ۵ دیدار) را بهتر از همیشه حس می‌کند. شاید این موضوع نکته‌ای مثبت برای شیمیدری‌ها باشد تا در مسابقات بعدی خود، دچار خستگی و فرسایش بیش از اندازه نشوند.

وجه اشتراک دو تیم
هردو تیم در دفاع از پیک و رول موفق بودند. شیمیدر در ابتدای مسابقه و شهرداری گرگان در انتهای مسابقه با فشاردفاعی بالا و هماهنگی لازم، در ایستادگی مقابل پیک و رول موفق ظاهر شدند.
نکته مثبت شهرداری گرگان در ضدحملات کاور کردن دیگر بازیکنان بود تا درصورت امتیاز نگرفتن جمشیدی از ریباند و شانس مجدد استفاده کنند.
دوایت بابکس در شیمیدر نقشی محوری داشت. شیمیدر تا زمانی که از بایکس در زمین مسابقه استفاده کرد به خوبی توپ را به چرخش در می‌آورد و درحملات نظم خوبی داشت، اما بعد از نیمکت نشینی این بازیکن، شاگردان شاهین‌طبع در حملات دچار آشفتگی شدند. هرچند از بازی خوب نوید رضایی‌فر درحمله و دفاع شیمیدر نباید به راحتی گذشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->